2006年9月22日 星期五

921班聚會

今日係我o地o既媽咪同爹o地一年一度舊同學聚會,佢o地傾計傾得好開心,我o地玩得重開心!有隻雀仔趺落水…..被水沖去!

老師話….睇下你o地認唔認到我o地你邊個o既仔女?!

我叫樂琳,係家姐o黎o架!媽咪返工時要去人o地屋企o架!好辛苦呢!我要多D孝順媽咪先得!

我叫樂恆,現在歲半!上面果個係我家姐!我爹o地好叻o架!啱啱升咗職做主任,人o地叫佢做阿爺?!

我叫灝灝,今年三歲!我媽咪好靚女o架!所以我咪咁靚仔o羅!

我叫Peony,今年四歲,我同媽咪一樣,都係怕怕醜醜,細細粒粒!

我叫碩智,今年讀三年班,921聚會忠實fans!我媽咪靚靚又斯文,現在全職照顧我!錫晒媽咪!

我叫瑩瑩,今年兩歲,媽咪又係細細粒,人o地叫佢做貓仔,咁我咪貓女?!




沒有留言:

張貼留言