2011年10月4日 星期二

美國東岸遊--Day 13 迪士尼郵輪(四)

15/08/11(一) 迪士尼郵輪Disney Cruise (四)


今日整天都在船上自由活動,大把時間,今日可以瞓晏d!


09:15 去排隊同咁六位公主影相!排一次隊一舖過影晒,抵!



美女與野獸的Belle,佢話我條頸鏈好靚喎!



睡公主問我尋晚瞓得好唔好呀!



青蛙公主Tiana又讚我條裙靚



白雪公主問我搵到我的白馬王子未呀!我話:not yet!



灰姑娘叫我同佢一齊擺個靚post影相!



一時間車厘子好似變咗小女孩一樣,成為各公主的小fans!



09:45 影完相,去Enchanted Garden食早餐(即係尋日晚餐的餐廳)




早餐係自助餐形式的,食物同11樓的Cabanas餐廳差唔多!





11:00 早餐後去四樓的D Lounge參加Anyone Can Cook活動,由船上的大廚示範點樣整蘋果批




整完之後,係試食的時間,最後仲有食譜俾你拎走!



11:35 有d時間,去了Photos Library揀相,終於買咗兩張8R大相(US 20/張),其餘的就忍痛唔要!另於電腦製作Photobook(US 150),聽日有得攞!




12:20 其實都未肚餓,不過又想去試下Royal Palace餐廳的午餐



於是只叫了湯,頭盤及甜品食!







Serve我哋的Server



餐後,於Lobby有Character Dance Party



但只見好多人客,但無卡通人物,唔通未到?



12:45都係唔等啦!因為要參加13:00的Art of the Theme Ship Tour


有職員帶領參觀郵輪上人客少到的地方


如位於12樓的兩間專為成人而設的收費高級餐廳Palo



及Remy



一陣間有試酒會,所以有好多酒杯在



廁所都靚過人!



跟住周圍去講下郵輪上細微地方的特點,如掛畫的故事,地毯圖案等!




跟住四樓參觀多間酒吧如Evolution,Skyline,Pink,687等,講解其設計特色





再去參觀Walt Disney Theatre劇院



及Buena Vista Theatre戲院



節目豐富,又於14:00 D Lounge參加Animal Towel Folding摺毛巾活動



房間服務員示範摺毛巾成動物的過程



然後叫我哋跟住摺,好好玩呀!



車厘子同車厘媽合力摺的,呢隻係兔仔,似唔似?



唔駛講都知係咩啦!



仲使估?



15:15 上11樓Food court攞生果返房的露台食,中場休息及執行李,因為今晚要收大件行李,聽日幫我哋送上岸!



16:15 於lobby參加 Sea Ya’ Real Soon歡送派對,卡通人物逐一蒲頭後,原來又係排隊同佢哋影相!





之後唱歌又跳舞的作最後歡送!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=dqgftTDNptE]

16:45 去三樓的幾間商店Shopping!






17:15 因為今晚會收走行李,所以先返房沖涼!


房間服務員放下聽日的出境表格


出去睇Show前將行李放出門外,有工作人員收好待聽日送上岸!



18:15 去Walt Disney Theatre睇最後一晚的Live Show—Disney’s Believe



同之前睇show的感覺一樣,表演確係好睇精彩,不過成日都唔知佢哋唱乜!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VYr5K2xkrw8]

食飯前又見到米奇船長!



20:15 最後一日晚餐,都係去Enchanted Garden餐廳







Server介紹以下主菜都非常好食!






最後逐一俾小費各Server,謝過佢哋多日來的招待,跟住一齊影相!



左手邊係Zan,我哋的Head Server



22:00 餐後去Buena Vista Theatre戲院,睇3D Cars 2


22:30 仲有節目喎,就係去Evolution酒廊睇Cruise Staff Farewell,好攪笑的咸咸地俾成人睇的表演”If I were not upon the sea”


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=MeJQ7pdFB6o]

之後又係Lynn Trefzger的表演


23:00 返到房,見到隻企鵝歡迎我哋返嚟!




去Day 14-16

沒有留言:

張貼留言