2011年5月3日 星期二

尼不之旅Day5--尼泊爾

Day5  9/3/2011(三) 樸卡拉—Poon Hill健行D1


07:00 於酒店吃早餐



將大件行李寄存於酒店,只取需用品放於背囊帶上山!


07:30 相約好Trekking Guide Sagar 及司機 Kulman 來酒店接我哋


Sagar係討論區上網友推介的其中一個Guide,我曾聯絡了多位,Sagar係比較價錢合理及有良好口裨的一位!值得推介!大家可參考呢度,Sagar的聯絡電郵 sagarthapa75@hotmail.com


Sagar收我哋嘅價錢係US 15x3P/day,Porter US 12/day


或Package價US 50x3P/day,包食,住,車費,permit fee等,計過數後,都係選前者化算d!


因為只請一個Porter,所以搭架四人的士便可,我哋三個女仔坐後面,兩個男人坐前面,好彩個porter唔係咁大隻,但見佢哋都坐得好迫好辛苦!Sagar話佢哋成日都係咁架喎!



07:45 乘的士出發Rs 1200/3P (HKD 132/3P),個半鐘之後,09:15到達健行起步點Naya Pul(1,070米)


呢個Poon Hill健行路線,一般人都是行四日的,係基於我哋都係行山初哥,唔想太辛苦自己,於是將四日分成五日行,代價當然係要俾多一日guide及porter費用啦!


Sagar幫我哋安排的行程如下:


day(1)pokhara—Naya Pul to ulleri
day(2)ulleri to ghorepani
day(3) poon hill, ghorepani to tadapani
day(4)tadapani to ghandruk
day(5)ghandruk to Naya Pul—pokhara.



左手邊係Sagar,33歲,20出頭已開始做Trekking Guide,很有經驗,大學畢業,所以能說流利英語!已婚,有一子一女,但常說後悔自己咁早結咗婚,又話自己好多女仔鍾意!


右手邊係Porter-Sano Babu,我哋叫佢做”Bye”,是尼泊爾話”弟弟”的意思!24歲,唔識英文,好怕醜,所以好少同佢傾計,Sagar話佢好乖仔,所以客人要Porter時都會搵佢!後尾知道原來佢都結咗婚架!



佢哋話要食早餐先….



於是我哋坐埋一邊等佢哋!



無無聊聊,影下串尋晚食剩嘅提子先!



哎呀!又俾小蔡影返我!



Porter負責拎我的背囊,入面係我同小蔡的行李;外面黑色的小袋是他及Sagar的行李!


小高的小行李由Sagar拎,但其實Guide係唔包拎行李的,不過Sagar無計較,幫我哋省回一個Porter錢!



見其他的Porter,將三個行李扎在一起背,好厲害呀!Sagar話相對地porter係會收多d錢的!



09:30 Yeah!終於起步啦!出發!



要面對五日的行山挑戰,唔知車厘子頂唔頂得住呢?


我哋再三向Sagar預告,我哋會行得好慢的,Sagar話:No Problem,仲教我哋講Bistarai Jaam(bi star lee jump)即係慢慢行的意思!



其間先經過一個小村落,途中見有好多小朋友正在返學!



有馬隊,在山區負責運輸



路不難行,多是石級,但要小心防拗柴!



09:15 十五分鐘後,會經過一吊橋



09:55 到達Annapurna Conservation Area Project的檢查站




要出示之前申請好的ACAP証作登記



再繼續前進




沿途都可清楚見到魚尾峰



我哋將會行下面的路,聽日到達Ghorepani



於尼泊爾成日見人在當街玩飛行棋



10:12 再經過一鐵橋



過橋後便是Trekkers’ Information Management System Registration Card(TIMS)的檢查站


之後向左手面往Ghorepani方向進發,第五日將會由右手邊的Ghandruk回來,行的是順時針路線!有些人行的是逆時針路線!




要出示之前申請好的TIMS咭



途中經過好多餐廳及旅店,不愁沒有地方歇腳!



用蛋來裝飾盆栽你有無見過?



邊行邊影相,所以咪行得咁慢囉!Sagar同Porter通常都走在我哋前面50至100米,好耐都未見我哋到時,會停下來等我哋!



這是春季的景色,如在十月份的秋季,景色應該會更美!





跟住要過河…Sagar….可唔可以等一等我哋?






見到成班細路,都唔派糖住,怕一派不可收拾,佢哋會班馬來攞糖!




繼續影呀影….



行呀行…..



11:40 終於有得休息下啦!



休息完十五分鍾左右又繼續上路



最怕就係爬樓梯




有Ponny horse service,好吸引呀!不過一場嚟到行山,無理由咁樣衰去騎馬嘅!



13:05 好嘢好嘢!終於有飯食啦!



快d叫支芬達飲下先,不過無乜氣嘅?係咪擺咗好耐無發市走晒d氣?



好淡味的意粉,加d茄汁食會好味d!



momo尼泊爾餃子



vegetable curry rice


因為唔係package價,所以食住都要自己找數,呢一餐Rs 1210/3P(HKD 133/3P),都唔算好貴!如果係package價,可以任食唔嬲,Sagar全包!



14:25 餐後繼續起行



行行下發覺有d支撐係好d,Sagar搵咗兩碌竹俾我作行山杖,呢兩碌竹陪足我五日!





14:50 又再休息一下





過了吊橋後…



要開始上千幾級樓梯啦!



車厘子經常墮後……小蔡行得最快……努力,加油呀!



而Sagar通常在前等我哋….如果同我哋一齊行,咁咪唔使等囉…..



16:40 開始下雨,好彩已到達Ulleri (1,960米)



到達旅店啦!真係感動,有得休息耐d啦!



是有浴室在內的三人房Rs 200/P (HKD 22/P)



浴室似非法僭建多D喎!


怕越遲越多人會無熱水,於是快手輪流沖涼



天氣愈夜愈凍,要出動禦寒衣服



房間望出去的景色!



order好食物後,於房間休息,車厘子開工繡花


18:50 Sagar上來叫我哋食晚餐



豉油王通粉?



Momo



好難食的pizza,之後都唔敢再叫!


埋單Rs 1550/3P (HKD 170/3P),物價於山上愈高愈貴!


1L飲用水於樸卡拉Rs 20,在此旅店買要Rs 90!



上房後寫遊記,篩相…


今日行得太攰啦!21:30瞓覺,聽日再向高山進發!


去Day 6

沒有留言:

張貼留言