2010年4月25日 星期日

巴爾幹半島遊 Day27--保加利亞

1/10/09(四) 保加利亞 — Rila Monastery


07:25 行返去 Mostel Hostel 食早餐



Mostel Hostel



All you can eat breakfast



昨晚已經問及有否團去Rila Monastery,職員叫我哋今早才來問,點知今早來問,佢哋話已full咗,有無搞錯呀!不過好在職員即刻幫我哋”拉客”,終於真係拉多兩個人,一齊包架的士,同之前已成團的六人(七人車)一齊出發! €20/p



10:00 出發, 兩小時車程,便到達Rila Monastery ,這修道院特別在係建於山巒之間,重要係勁靚!



門口






好多美麗的彩繪,都係描述聖經人物及故事!











參觀了farm博物館 5 lv 及 歷史博物館 8 lv





hostel職員話不可錯過的冬甩及Yoghurt 共3.5 lv =HKD 20



其間令人氣憤的是個guide居然留下我同小高 : 於集合時間五分鐘前,我哋已經到咗,但係周圍都唔見團友,唔知佢哋去晒邊,我哋梗係驚啦!等咗二十分鐘,返去找司機,好在司機還在,仲叫我哋唔使驚,佢哋好快會返o黎,再過十分鐘,佢哋真係返o黎,原來個guide帶住其他團友去了附近的森林山澗逛,問佢點解唔等我哋,佢話有團友見我哋去了博物館行,所以無等我哋!真係離譜,我哋又無遲到,唔等我哋,攬到我哋差d要食驚風散呀!不過後來佢道咗歉,咁唯有算啦!


Ann and Andy都話好嬲呀!!



14:35 上車之後,駛去另一個地方,開始行山



仲要經過一個山窿




入面有供祈禱的地方



再由這小窿捐出來




行咗半小時,目的地就係呢度,



唔…景觀都係一般咋喎!




之後經過呢間小修道屋仔




15:40 是日旅程完畢,開車返hostel



18:00 回到hostel


19:00 於Manasterska Restaurant晚餐 35lv=HKD 199



環境氣氛無得頂,呢個麵包仲超好食!



好好味Fishman’s soup



唔記得咩湯



餐廳內部裝修非常有特色,不過我哋無預早頂位,所以要坐露天位!




meat rice



lazy cottage dish (lamb) 至於呢兩個飯真係無驚喜!



21:35 回hostel



去Day28  

 

沒有留言:

張貼留言