2011年2月16日 星期三

南美遊-秘魯Day 31

29/11/10  (一) 秘魯—納斯卡Nazca


一夜好眠,07:20 到達Nazca,於巴士站外,Aeroparacas航空公司的司機已在等待PICK UP我哋!


今日去睇Nazca Lines,係行程中其中一個期待已久的Highlight


納斯卡線跨越了500平方公里岩石點綴的乾旱平原,形成了超過800條巨線,300個幾何圖案,及70多個動物和植物圖案的驚人網絡!



US 80 已包括來回pick up服務!同團仲有兩位男仕,一個來自瑞士,一個來自墨西哥!



07:45 到達小型飛機的小型機場



因為之前有意外發生過,所以當地已收緊航空公司的飛行限制,原本十幾間,現只剩下四間,所以費用漲了很多!


(明報)2010年10月3日 星期日 15:55

一架小型觀光飛機在著名的納斯卡神秘地畫附近墜毀,4名英國
遊客和2名飛行員死亡。
周六下午4時許,4名英國遊客(包括3男1女)乘坐這架小飛機,在南部伊卡省境內從空中俯瞰著名的納斯卡(Nazca)地畫。突然,飛機失控衝向地面。
據初步調查,飛機在飛行過程中引擎出現故障,最後墜毀在農田裏。救援人員已趕赴現場清理遺體。
納斯卡地畫是美國人保羅·科索科於1939年在納斯卡地區,研究古印第安人灌溉系統時發現的。它位於秘魯首都利馬東南400公里處,是散布在幾百平方公里乾燥沙質地表上眾多深幾十厘米、長幾百米到幾公里不等的巨大線條。以筆直的直線和箭頭形為主,也有其他幾何圖形和動物圖案,如蜂鳥、卷尾猴、魚和花卉等。納斯卡地畫的成因至今仍是個謎。(綜合報道)


出發前見到呢段新聞,問你驚唔驚?



Check in,之後一人先食一粒暈浪丸



我哋的司機哥哥



突然走出個安第斯人



每人要俾機場稅Sol 20 (HKD 56)



於侯機室等上機,好緊張呀!



08:20 上機啦!



飛機上只有六個乘客坐位!




有兩個飛機師



08:30 起飛啦!



本來想拍多D Video,點知小蔡個相機餓死咗,所以借咗我部拍video的相機俾佢影相!

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZSPucfRACTA&hl=en&fs=1]

每人有一張Nazca Lines的地圖,主機師會左右兩邊飛,好讓兩邊乘客都可觀看每個地畫,而副機師會講解看見的是什麼圖型!






首先是鯨魚



三角形



山丘上的外星人



馬騮





colibri雀仔



兀鷹



蜘蛛





鸚鵡





飛機左右搖擺,哎呀!小蔡頂唔住啦!



好在未食早餐,所以唔會嘔得太金!



好快就睇完,實在係太精彩啦!不枉我哋冒住生命危險來睇呢幾條線!


09:05 安全降落,yeah!



落機後,機師同我哋簽發乘坐Nazca lines flight的証明書!



落機後,司機哥哥想繼續做我哋生意,主動話車我哋去其他景點!開價US20/P,成交!後來小高問我做乜咁順攤唔講價,我話Sol 20/P (HKD 56)好抵,唔使講啦!小高話:”人哋係開美金價呀!”


吓?係咩?咁咪好貴?怪我太天真,太傻了!!!無計,已成交咗,無得返轉頭!


司機哥哥話14:30前可以玩完其他景點,所以無需要留在Nazca住一晚了!於是佢先車我哋返去Cruz del sur巴士站,買定15:00的巴士飛Sol 35 (HKD 98)/P,行李寄存於巴士站!叮囑職員要將行李鎖入籠!



司機哥哥先返去機場接返今朝的墨西哥客人!之後再一齊參觀景點!


10:00 成朝未食嘢,食返尋晚巴士上派的簡餐,再買支可樂,咁又一餐!小高及小蔡自己出去搵食!



司機哥哥唔得閒,換咗另一個導遊叔叔帶我哋去其他景點!




11:00 到達Chauchilla墓地,導遊叔叔用英文講解墓地歷史


Ticket Sol 5(HKD 14)/P,有勁多mummy任影任睇,抵到爛!
















12:05 離開墓地,再開車往瞭望塔



12:55 到達,上塔費Sol 2/P




可近距離看見”樹”形地畫,不妨返上去再睇下飛機影下來的”樹”,可以見到呢個瞭望塔的!





13:30 再參觀考古博物館,入場費Sol 15(HKD 42)/P再另加Sol 10 (HKD 27.9)/P 講解費給導遊叔叔,一場嚟到,都係有講解好D嘅!



可以再了解一下納斯卡人的文化




後園有不少複製的墳墓模型




以及Nazca Lines的比例模型



14:30 回到巴士站,行李原來一直都無入籠,激死,好在佢哋仲安然無恙!



沙漠地區,非常炎熱,要買冰凍飲品解渴,見到d奇怪食物



上巴士前,食蛋糕,餅乾,薯片,福麵作午餐!



15:00 開車啦!三小時後到達Paracas


車上只得幾丁人客,因為貴,所以好多旅客會選擇local bus


18:00 到達帕拉卡Paracas


Paracas係Pisco以南的一個海濱渡假的地方,有一個帕拉卡國家保護區Reserva nacional de Paracas及鳥島Islas Ballestas!原來打算住Pisco,但因幾年前地震關係,Pisco還未重建好,所以多人提議住Paracas比較好!


之前的司機哥哥幫我哋安排了另一個司機叔叔Alberto於Paracas接我哋車Sol 5/3P 車我哋去酒店



5-10分鐘便到達酒店Hostal Mar Azul,努力地講價不遂,於是出咗去其他酒店格價,但最後始終都要吃回頭草!Sol 90 (HKD 251)/
Ensuite triple bed/night,包早餐,無Wifi or internet



房間OK大,清潔,地點夠方便





仲有個露台仔,勉強見到海景!



之後Alberto叔叔sell我哋幫佢報聽日的團,呢次擺明係賣豬,我哋見天黑,唔想再出去搵旅行社,於是幫襯咗佢!


上午遊鳥島 +下午遊國家保護區  Sol 70 (HKD 195)/P (後來知道於旅行社報名只需Sol 55)


酒店好近海濱,沿著沙灘好多食肆,有d長洲feel



19:30 酒店職員介紹我哋去呢間Bahia餐廳晚餐,認真無介紹錯!




多料!



正!



香!



脆!



好味道!仲有價講!埋單只需Sol 110 (279)/3P


抵!



食到飽飽,真暢快!後來遇見杭州同胞,佢哋又叫了一枱食物,仲叫我哋一齊食!他們是國內旅行社高級幹部來探路,想開發秘魯旅行團!大家聊了一個晚上,很高興!(可惜無幫我哋埋單!)


 去Day 32

沒有留言:

張貼留言