2011年2月20日 星期日

南美遊-秘魯Day 33

1/12/10  (三) 秘魯— Huacachina—>伊卡Ica—>利馬Lima


08:30 於酒店天台早餐(房費包)



又係麵包+鮮木瓜汁+coffee or tea+海景早餐



於天台望過去碼頭,又有一批又一批的遊客出發去鳥島




再望下其他建築物,都因幾年前的地震,而未修復得好!



隔離街的酒店



09:00 尋日預約好的的士司機Fran準時到達酒店門口,我哋將所有行李般上車尾箱,出發!今日包車半天到Huacachina + Ica, Sol 130/3P,然後自己搭巴士去利馬!



半日行程包括參觀酒廠,09:55到達!呢度係釀製著名Pisco Sour的地方!





葡萄園





葡萄種子



介紹釀酒的用具,方法







試酒,買酒的時候



老闆




大家滿載而歸!



11:l5 至捨得離開!的士司機Fran差D等到發毛!


11:30 參觀伊卡地區博物館Sol 12(HKD 34)/P Sol 5/3P照相費



不過來來去去又係D陶瓷,手工藝品,木乃伊等等








又有一班靚仔叫我哋幫佢哋影相!



Nazca line地畫模型



12:00 到達Huacachina(音 娃卡千啦)


Fran先帶我哋去呢間Curasi Restaurant食Lunch,它本身也是一間滑沙公司



預計餐後職員會來sell我哋去滑沙,所以先出去格下價先!



海鮮湯,好味



海鮮飯,好好味!



海鮮炒飯,好好好味!再叫多個飯俾司機,埋單Sol 78 (HKD 186)/3P



餐後職員向我哋開價,坐沙灘車+滑沙Sol 50/P,我話出面無咁貴喎,跟住佢話人哋果D無牌,又話D車性能唔好,司機技術差,連Fran都出口和議,一講到安全問題,真係唔敢博,於是都係乖乖地俾錢!


13:15 我哋坐的係細車,可坐四個乘客!



呢架係大車,可坐八個乘客,但係玩滑沙時要耐d時間!



13:35 嘩!好刺激呀!在高低起伏的沙漠山丘上飛馳,好似玩過山車一樣!




司機將沙灘車於山丘頂部停下,準備俾我哋滑沙,先將蠟搽於滑板下,令滑下去時更順暢!



有姿勢…..



都係趴喺度滑安全d!



嘩~~~超好玩呀~~~



一共玩咗四次,一次比一次高,一次比一次刺激好玩!



真人表演


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OPGmJ_Gojrg&hl=en&fs=1]


有一秒鐘時間見到小高出現,都唔係好覺啫!小高唔好鬧我呀!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9k70AorkHZo&hl=en&fs=1][youtube http://www.youtube.com/watch?v=H0eLVl9UTV8&hl=en&fs=1]


呢個就係沙漠中的陸洲Huacachina啦!好似敦煌的月牙泉一樣,奇景!



14:40 返回餐廳,一腳都係沙!



玩完之後熱辣辣,老闆問我哋飲唔飲嘢?飲!梗係飲呀!車厘子又再太天真,以為係老闆請,點知後尾收返我哋錢!Sol 10/3P



上車前,出去陸洲行一陣



呢度有酒店,有時間在此過一晚都好正!







三腳雞車仔



15:25 Fran再車我哋去Ica市中心參觀


Ica是從納斯卡到利馬途中的一個重鎮


武器廣場Plaza de Armas



Cathedral de la Merced



Iglesia de San Francisco



16:00 行程完結,Fran車我哋去Peru Bus的巴士總站,搭巴士去利馬



Peru bus需然係Local bus,但係規模都幾大,班次頻密,服務不錯!


Sol 20 (HKD 56)/P



16:00 準備上車



車上仲有零食食品賣!我買!



仲買咗支雪糕食



16:15 開車啦!有職員Check飛!



經過Pisco,果然仲未重建得好,並不適宜旅客住宿




21:30 開頭話車程四小時,點知五個幾鐘先至到利馬!隨即搭的士往預約好的酒店Sol 7 (HKD 20)/3P



21:35 到達Posada del Parque,西班牙式建築的酒店


Lobby登記—Sol 153 (HKD 427)/Ensuite triple room,有Internet service


不包早餐,地點不算方便(利馬地方大,就算住邊度去景點都要搭的士出入),職員服務態度一般



我哋的房間位於後院上的閣樓,雖然外觀好似幾靚….



但係間房就細咗d,仲有d up味!




再落返去樓下影相,周圍的地方都佈置得好靚,好有心思!


客廳



餐廳



走廊





咦?有間吉房,靚好多喎!典解唔俾呢間我哋住?我哋果間似工人房多d喎!



23:00 今晚好似未食飯喎,唔怪得之有d肚餓啦!仲有米粉,快d臨走前食埋佢先!



 去Day 34

沒有留言:

張貼留言