2011年6月16日 星期四

尼不之旅Day14--不丹

Day14  18/3/2011(五) 不丹—帕羅Paro


08:25 於不丹的第二天,早上於酒店內食早餐!


今朝小高及車厘子都著起尋日買的不丹傳統服裝Kira,但係著法講究,著來著去也著得不好,於是去餐廳找了女經理Karma幫我哋著得靚一靚!



酒店的簡單自助早餐!



不丹的Tsechu是根據藏曆計算,今年,帕羅Paro的春祭是在15/3-19/3,廷布Thimphu的秋祭是在6/10-8/10,是佛教上的重要節日!


今日去參觀春祭節慶,所以導遊基B都著得靚一靚!



09:30 乘車到達Rinpung Dzong,人人都朝向這方向,一齊去參與節慶!



經過Nemi Zam木橋



橋上可欣賞不太美的帕羅河Paro River —Pa Chu



人人都穿得整齊漂亮,好似過年一樣!





也看見好多喇嘛在化緣



見唔見到粒著得好靚的車厘子?



重有小高的背影!



行了十分鐘左右,可見Rinpung Dzong,今日下午才入去參觀



不丹小朋友好鍾意玩槍!



節慶是在Rinpung Dzong隔離的寺廟外空地舉行,去到已人山人海!



原本行咗上高處觀看,但景觀太遠了,影唔倒靚相,所以都係落返嚟!



抬頭看可見尋日參觀過的Ta Dzong



攝下攝下的做個攝石人,於廣場上取得個有利位置!




可以慢慢欣賞Mask dance舞蹈及影相!






[youtube http://www.youtube.com/watch?v=n3hk-4Q-a88&hl=en&fs=1]

舞蹈很特別,好有色彩,影相題材一流,可惜自己技術欠佳!


但不知這些舞蹈在表達什麼!睇得耐,舞蹈重覆又重覆,有d悶,都係影下其他人先!


維持秩序的Community Police



坐在我哋附近的小女孩










居然遇見兩個著住和服的日本人出席節慶!



間場期間,小丑在娛樂觀眾



遠處的樂師





再睇返個舞蹈先,愈跳愈大陣像




大神像繞場一周





很多人見神像後合十祈福






最後群眾排隊上前接受祝福



有無見呢個女人成口及牙齒紅晒?



係因為不丹人有嚼Doma(Areca Nut)加上的習慣,好似台灣人食檳榔一樣,對牙齒及胃部都有不良影響的



上午節目差不多完場,提早少少離開,影下其他群眾先!



不丹衫愈睇愈靚,非常colorful!





好多人圍在一起野餐




男性傳統服裝叫Gho,女的叫Kira







12:20 離開會場,先去食午餐



去了帕羅鎮上的餐廳食自助午餐


人客全都是遊客,個個都有導遊相伴,不過食嘅時候佢哋會行去第二度食!



食物質數一般,都是似中菜,d飯好難食!



帕羅鎮中心



14:10 午餐後,又返去Rinpung Dzong,今次入內參觀



凡要進入Dzong宗,男的必須披上米白色麻布,女的則要披上彩色刺繡肩帶,我同小高無買到,所以基B預先問人借了兩條俾我哋!


Rinpung Dzong—Dzong宗係包括行政用途的寺廟,裡邊分兩邊,一邊係僧人住的地方,一邊係行政作用的辦公室,如法庭等.




每幅壁畫都有它的故事!





由Dzong內影返條Nemi Zam木橋



眺望帕羅鎮



15:10 參觀完,又返去廣場繼續睇舞蹈表演,但來來去去都是差不多的!



小丑今次過來”調戲”我同小高!



都係鍾意影下周圍d人仲好!










16:00 表演差不多去了尾聲,我哋都要走啦!呢張相可影到Nemi Zam木橋,Rinpung Dzong,及在山上的Ta Dzong



16:35 返到酒店,原來有Tea食



Tea完之後,基B帶咗我哋出去附近的地方逛逛



不丹的建築都是受限制的,必須建這種木建傳統房屋,建西式的也可,不過要交重稅!



於我哋要求底下,基B帶我哋去參觀了一個民居


主人家非常友善





睇下佢哋個衣櫃,全都係Kira





不丹人喜歡浸熱石浴Hot stone bath,我哋聽日有得試下!



將熱石放入木的浴箱內浸浴,據稱係有助身體健康!



19:00 返酒店食自助晚餐,最攪笑係,食食下居然又停電,吓!乜唔係尼泊爾先至停電咩?不丹都停?好在我哋差唔多食完,職只派電筒俾我哋返房!





去day 15

沒有留言:

張貼留言