2011年6月23日 星期四

尼不之旅Day16--不丹

Day16  20/3/2011(日) 不丹—廷布Thimphu


08:00 於酒店食早餐



08:45 乘車前往不丹首都廷布Thimphu


10:15 個半鐘車程,到達廷布的電訊塔Telecom Tower,可從高處俯瞰廷布不算優美的景色



山上好多經幡在飄揚



基B今日換上另一套國服Gho



我同小高交換Kira來著



遇上放牛的叔叔



10:50 參觀國家動物園Mini Zoo



經過時見到有d嬸嬸在織布



於動物園的主角就係呢隻羊頭牛身的國寶級動物—黃金扭角羚Golden Takin,是羊及牛的混種!



離開時,可眺望國皇辦工的地方,好想見一見他一面呀!



四圍好多松樹



11:40 往廷布的Sunday Market,開頭以為係露天好熱鬧嗰隻,點知一d都唔熱鬧!


基B叫我哋自己去行,佢在車上等我哋!點解唔同我哋一齊?講解下民生都好嘛!我見其他遊客都有導遊陪住架!唔….扣分!扣唔扣tips好???



其實係一個好普通的街市,不過睇下不丹人嘅食物都好!




牦牛芝士



檳榔






大樹波蘿bb版?



南瓜



各種米糧



再過橋之後係紀念品市場






小高及車厘子一有時候就不斷咁影!





街邊的小販





又係牦牛芝士




12:45 午餐




又係自助餐形式,不過菜式都係無驚喜!



廷布街頭



的士原來係咁嘅!



午餐後係Shopping時間




齋睇無幫襯




13:45 跟住去正規指定購物點參觀



賣的都係貴價貨



附近的高級酒店



跟住的景點係山上的大佛寺



原來在維修中



可看見廷布市景色



遠處的是射戰場,原本會去睇人射箭,不過去到唔見有比賽,所以行程取消了!



14:50 參觀weaving center織布中心



星期日都有女工在工作




車厘子又試下先!



樓上係成品商店,不過全是手織品,價錢非常昂貴





15:30 回程,16:30回到帕羅



17:00 回到酒店



因為節慶完結,所以其他旅客都走了,全酒店旅客只剩下四人,包括我哋!



所以可以轉去更大的房間俾我哋!



真係大好多喎!





下午茶時間還可以room service!



有得食,Ann and Andy最開心!車厘子都好開心,d餅乾好好食,食咗好多!



18:30 往鎮上晚餐,都係除咗我哋,就無人幫襯!



餐廳老闆的一對仔女



又係似中餐的飯餸,無驚喜!



去Day 17

沒有留言:

張貼留言