2011年7月15日 星期五

尼不之旅Day21--尼泊爾

Day21  25/3/2011(五) 奇旺國家公園Chitwan D2


07:00 於酒店食早餐



07:40 早餐後,導遊帶我哋搭車去探索森林,西班牙英文老師話無興趣,寧願瞓晏d喎!



07:50 到達森林區



不少得紀念品的擺賣



07:55 到達Rapti河邊




先住小船遊河睇動物



吓!乜唔係我哋自己一隻船咩!原來要同其他團一齊坐!真慳皮!



導遊話要靜d至可以睇到多d動物,否則會嚇走晒佢哋,點知前面班日本人講嘢好大聲,終於要導遊叫佢哋”Quiet”!



導遊發現動物踪跡後,會話我哋知!咦?情境似曾相識,呀!好似去南美時遊阿瑪遜河呀!


好靚的kingfisher雀仔






鱷魚—有兩種,一種係Marsh mugger,另一種係Fish eating Gharial




馬騮






08:30 上岸,進入森林,觀察各種地貌




及奇特的樹木生長



導遊叫我哋沿住旋轉樹紋爬上去,爬到呢度已經頂唔住!



跟住係導遊表演



如果好彩,又或者係唔好彩,可能會遇上其他動物,如鹿,野豬,犀牛,豹,老虎,熊等,所以導遊教定我哋各種逃生方法!



最終只一瞬間見到鹿經過!算係好彩吧!




有好多蟻竇




D蟻竇可以築到好高




09:55 往大象飼養中心參觀,西班牙英文老師來到join返我哋一齊參觀




twins




兩棵樹成為一體



水牛大遷徙?



格下價先!



10:35 跟住嘅節目係去同大象玩及幫佢沖涼



點知其實係我俾大象玩同埋佢幫我沖涼!不過真係好好玩!天氣好熱,一齊沖涼不知幾爽!



訓練員仲叫我企喺身添!





跟住用石頭同佢擦身,原來唔使用沐浴露架!



玩咗20分鐘左右,只需隨意俾小費訓練員便可!再買了一梳蕉Rs 50(HKD 5.5)給幫我沖涼的象象食!



11:05 成身濕晒,要行十幾分鐘先至可以返到酒店換衫,唔可以赤腳行,唯有用膠袋套住雙腳,先至著返對鞋行返酒店!



返到酒店後,梗係由頭洗到落腳啦!再休息一陣,12:30去餐廳食午餐



豬扒包



午餐後休息至15:00,再出去玩啦!



經過小鎮



15:30 呢個節目係去騎大象搵動物!



四人坐一象,加埋訓練員五個人,象象真係好力水!



咦?典解你一人坐一象?因為好似佢坐咗之後,已經無位俾其他人坐lu!



原來有團香港人喎!



行吓行吓,終於俾我哋最想見的犀牛,仲有佢嘅bb呀!



Zoom近d睇下先!



一發現犀牛影踪,導遊們即刻通風報信,幾十隻象帶住遊客來睇犀牛



我哋問導遊,d犀牛咁俾人圍,唔驚架咩?導遊遊話佢日日咁俾人睇,都慣晒囉!



除犀牛之外,仲見到孔雀



一隻lay埋咗唔知係咩嘢嘅動物



17:10 最後一齊影張合照啦!



搭車經過小鎮,去shopping一陣,再自己行返酒店



買咗幾隻木製犀牛留念



19:00 晚餐



今晚食雞扒


同西班牙英文老師一齊dinner,笑我哋雖然有英國護照,但係英文咁差!



去D22

沒有留言:

張貼留言