2009年1月4日 星期日

印度行--Day 14

7.11.08(五) 今日好玩囉!由齋浦爾出發,包了架冷氣車RS 2280 (HKD 380) ,Day trip往三小時車程的普希卡Pushkar參與駱駝節Camel Fair!



普希卡駱駝節每年舉辦的日子都不同!今年就是6-13/11,我哋特意將行程安排參加這次盛會!但因時間關係,只能day trip!



一連八日,每日都有不同節目於大劇場上舉行!



今天就有駱駝扮靚比賽!




真係好靚喎!不過時間關係,唔得閒等結果啦!就當你係最靚果隻啦!



重有俾外國人參與的競技比賽!



會場咁大,我哋都係坐架駱駝車繞場一周先!RS 100/半小時/三人



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=CBoQaj11mc8&hl=zh_TW&fs=1]


嘩!全場幾萬隻駱駝,真係壯觀!咁大個女真係第一次見!好難忘的體驗!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=A2plSfYxLoA&hl=zh_TW&fs=1]



賣蘿蔔的女孩



哈!哈!車厘子仲俾電視台訪問呀!問我對Camel Fair的感受,梗係Excellent啦!



駱駝雪糕咁得意?不過又係唔敢食囉,怕肚痾嘛!




賣駱駝繩的攤檔!






當地人就地煮食!



遊樂場都有,真係一個嘉年華會!



中午我哋找了一間旅館Aroma Hotel餐廳午餐 RS 231 



午餐後行過去Pushkar Lake看河壇,有人叫我地俾錢幫我哋祈福,我哋唔俾,就趕我哋走,梗係唔走啦!唯有行過D再影過!



好多馬騮



好美的湖



之後打算去看梵天神廟Brahma Temple,不過可能係lunch time,關門了!



生果檔




下午三點回程,六點返回旅館晚餐!


Arya Niwas Hotel—Vegetable Soup, Thupa Soup, Egg Chowmein,Tomato sauce Cheese Spaghetti   RS 270



今晚會搭午夜12:00的夜火車,時間尚早,於是去了一間民居做印式按摩,不過車厘子無做,只係借個浴室沖涼,因為要留意電視有否播今天的訪問!不過最後可惜都睇唔倒呀!



22:45 搭Rickshaw去火車站 RS 40,火車只係遲咗半小時,可以在00:30上車,已經係好好啦!

沒有留言:

張貼留言