2009年1月10日 星期六

印度行--Day 15

8.11.08(六) 夜火車本應12:45到達齋沙默爾Jaisalmer,但終於14:00才到達!也不算太嚴重的delay,可接受!在火車其間,福麵係最好的醫肚食物!(火車上有插頭可煲熱水)



14:00 到達黃金城市—-齋沙默爾啦!



有「黃金城市」之稱的齋沙默爾,因建築都採用產自本地特有的金黃色砂岩,黃昏時刻、在夕陽餘暉的照映之下,每棟房宅都會散發出耀眼的光芒。


儘管周圍景觀荒涼、布滿砂礫,遠遠看去好像廢墟一般,但是走進齋沙默爾城內,卻可驚見裡面屹立著許多美麗的建築、印度教寺廟、耆那教寺廟,以及大大小小的民房。尤其這裡以擁有精緻的宅邸(Havelis)建築著稱,而許多旅館也多承襲這種風格,入住這裡可以體驗拉賈斯坦「皇宮貴族」般的生活。



出咗火車站,即刻見到旅館職員來接我們!呢個係free pick up,唔使錢架!真係無幾可!



因為近沙漠,所以來接我們的是吉普車!



好快就到旅館—Hotel Shree Nath Palace Haveli,是真正的哈維利(以前的貴族式古老大屋),四百五十年歷史架!


在19世紀時,齋沙默爾的富商和王公貴族興起興建宅邸(Haveli)的熱潮,這些宅邸位在宛如迷宮般的巷弄內,也成為今日齋沙默爾最具特色的建築。Haveli一字來自波斯,意為「風屋」,因為屋舍有許多如格子的石雕窗戶,可讓風吹入。


齋沙默爾的宅邸也多半採用產自當地的黃砂石,利用當地工匠精湛的手工藝技巧,將房子雕刻得美輪美奐。大部份的宅邸都有高高的柱基,為的是防止沙漠的風沙吹入房子裡;一樓不會有任何房間,大多用來當作儲藏室使用。



大屋的地下大廳,屋主喜歡坐在這裡跟我們傾計!佢叫我地叫佢做 Father,佢話來這裡住宿的,個個都是他的仔女喎!我於blog友的網上知道他很喜歡濕紙巾,於是預備了一包俾佢!佢很開心,原來佢鍾意同旅客交換禮物,所以送我們每人一條絲巾!我們開心之餘又非常意外!




房門也保留著傳統的門鎖



我哋今晚就係住呢其中一間特色房 Maharaja’s Palace RS 1990 /三人/包早餐 (HKD 332),有著紅色布簾的佈置,好有情調!睡在床上,好有做印度公主的感覺!







呢個唔係洗衣機,係好強力嘅吹風機!冷氣欠奉!



浴室



房間望出去,可見耆那教廟



15:30在房間影完相,開始向老闆個仔查詢明天Camel Safari的詳情!Camel Safari係車厘子期待已久的行程!有分住宿固定營地的safari,及露宿沙漠的safari,我哋梗係選擇後者,因夠晒風味嘛!老闆個仔好好人,因為價錢問題,我哋無幫襯佢嘅Camel Safari,但佢都好大方咁叫我哋參加隔離店的團,仲幫我哋講價添!



呢間就係旅館隔離的旅遊公司!我哋考慮了好耐,講價咗好耐,終於參加咗佢的二日一夜Camel Safari,一人一駱駝,足夠礦泉水,一早餐,兩午餐,兩Tea,一晚餐,合共 RS 1000/P.


Camel Safari價錢可以好參齊,貴的當然可能係旅遊公司提高價錢,所以要拚命殺價:平的可能係為了吸引遊客參加,但服務質數極差的!我們參加的,服務都算不錯啊!




時間已近黃昏,無得參觀啦!所以周圍逛逛!



剛放學的少女



 


在城堡附近找了間餐廳晚餐!





餐廳的靚View!



之後去買咗個波蘿返旅館食!



老板個仔仲開埋另外一間房Maharani Room俾我地睇添!又係另一個特色,都係好靚!



車厘子穿上Saree影相,係咪好襯個環境呢!





沒有留言:

張貼留言