2011年1月9日 星期日

南美遊-玻利維亞 Day 15

13/11/10(六) 玻利維亞—阿瑪遜團Day 1


08:00 落酒店樓下食早餐前,車厘子居然無啦啦嘔,以為係食錯嘢啦!哎呀!睇真d,嘔d嘢係藍綠色架!撞鬼囉,都唔知咩事…..


08:15 嘔完再去食早餐(房費包),不過真係無乜胃口,食食下,先至諗起今朝起身食咗粒防瘧疾藥多西環素Doxycycline,唔怪之得啦!原來隻藥係要餐後食架,否則會有噁心嘔吐的副作用,因為粒藥係綠色的,所以嘔返出嚟咪藍綠色囉,嚇餐死!以後食呢隻藥都改在餐後食了!



08:45 先往Indigena Tours旅行社集合,09:00乘搭呢架吉普車出發,導遊Tony懂英語,所以溝通不成障礙!今次與我哋同團的是一對澳洲情侶Alex and Bridges



一車六人,交叉腳三粒鐘,條路好dun,又勁大塵,天氣超熱,你都咪話唔辛苦!



要入國家公園Santa Rosa,要另繳費Bs 150/P (HKD 186)



12:00 途中先下車午餐




三天團費Bs 550(HKD 682)…..唔好太高要求啦!



12:55 到達River Yacuma,要等待回程旅客坐船回來!



我們未來三日的糧食



13:00 旅客返來,我哋可以上船了!



13:15 終於正式坐在阿瑪遜河的船上面啦!好感動,好興奮!



澳洲情侶Alex and Bridges



勁多蚊,所以塗咗好多蚊膏,重要係Deet34%至有效架!


勁晒,所以都要塗埋防晒液,成日都忙於”補妝”!



其間見到好多動物,導遊Tony都會話俾我哋聽,講解牠的特性!


包括:龜龜



雀仔Serere



雀仔Garza Mora



雀仔Cormoran



Capibara(Capybara) 南美無尾大水鼠(我哋稱之為肥嘟嘟)



鱷魚



開頭見到咁多動物真係好興奮,不過跟住未來三個鐘都係見住呢d:龜龜…



雀仔…



Capibara…



鱷魚…



龜龜….雀仔….Capibara….鱷魚….都開始有d悶!


直至見到馬騮仔Mono Ardilla,個個即刻醒晨晒!




仲有係我哋好Lucky,遠遠的見到大咀鳥,Tony話唔係成日見到架!




16:15 曝晒了幾粒鐘,終於到達Indigena Tours基地了!





導遊先生安排我哋住呢間八人大房…..


公用廁所在50米外,咪住….我哋加咗錢upgrade住雙人房架喎, Tony話雙人房已full!吓!咁退錢啦!但係叫我哋返去La Paz office自己搞!有無搞錯…..點知原來佢哋真係搞錯咗,雙人房係預留咗俾我哋架!俾佢哋激死!



跟住行去獨立雙人房




雙人房有紗窗,蚊帳,不過係穿窿的!



有獨立廁所,不過個花灑係間歇性供水的(當然梗係無熱水),仲要無洗手盤,水喉都無個,攪到沖沖下涼無水時,要用個5 Litre樽嘅水沖身!………不過……要求唔好太高…….



17:00 有得tea呀!無牛油爆谷及藥水味果汁,不過因為太口渴,所以都飲咗好多杯!



車厘子去咗沖涼,小高佢哋於基地又見多一次大咀鳥呀!佢哋比我幸運多一次!



沖完涼之後,去Sunset Bar睇日落,見到人哋飲可樂,原來呢度有得賣架!







19:05 晚餐,意粉+麵包……要求唔好太高…….買咗支可樂US 1



20:00 餐後車厘子自己到基地”Lobby”寫遊記及叉電


21:30 回房睡覺,小高話蚊帳內有好多小昆蟲,已進行了長時間的滅族大行動!不過D小昆蟲都會由蚊帳d窿窿捐入嚟架!


天氣好熱,好難入睡……


去Day 16

沒有留言:

張貼留言