2010年12月25日 星期六

南美遊-玻利維亞Day 11

9/11/10(二) 玻利維亞Bolvia— 烏尤尼鹽湖團Uyuni Salt flat tour Day2


07:00 於Hostal簡單早餐


08:00 Pack好行李,大家一齊抬行李上車頂,繼續出發



09:00 到達Arbol de Piedra (Stone Tree)




09:40 美麗壯觀的山脈



型法男Yann及Seba及四個朦面人!




10:30 Lagunas Altiplanicas (Highland Lagoons)的四個湖泊


每次遊湖,司機Simon的車都會在湖的另一端接載我哋,不用走回頭路!


1.Lagoon Honda








2.Lagoon Chearcota好似係無去到!


3. 11:10到達Lagoon Hedionda


又有好多火烈鳥,比昨日的更大隻,好靚,好鍾意佢哋!所以俾多d大家睇!










最鍾意呢張….好肥美!



型法男與小陳



4. 12:00到達Lagoon Canapa


因為出面好凍,車厘子又有少少頭痛,於是留在車上不下車行了,司機Simon三次叫我:Go!我說No!再叫:Go!我說No!再叫:Go!我說No!唔識同佢用西班牙文講唔C服,係咁o架啦!

跟住坐住佢架車,車咗我去湖的另一端準備開餐!在車上休息了一會,感覺好好多,無再頭痛了!(所以以下有d相係小高影的!)











12:30 欣賞完美麗的湖泊後,Simon已為我哋準備好午餐了!薯蓉批及吞拿魚沙律,好味道!Monchichi都一齊食!



D食物放喺邊度?車尾囉!



13:50 Volcan Ollague (Ollague Volcano)高5868米





15:40 到一小鎮稍作休息




小鎮補給站



無聊地影下自己嘅影先!



17:05 是日參觀完畢,Simon同型法男講,明天才去鹽湖,因依家去睇唔靚喎!當時我哋唔知,係settle down後才轉告我哋!以為今日唔去聽日去返,都算啦,點知…..


到達Hotel de sal Samarikima,係一間鹽酒店!





比尋日間房好好多,起碼係雙人房,同另一間雙人房是互通的!房內有電制可叉電,不過都係晚上才有電,張床都係用鹽做o架!



公用廁所在左近,有熱水沖涼,不過係要另加錢的!Bs 10/P (HKD 12.4),天氣咁凍,尋晚又無沖,梗係乖乖俾錢齊齊沖個靚涼啦!好彩D水力同熱度都好滿意! 



17:45 無人通知,原來出面已準備好下午茶,吓,好似就嚟食飯啦喎!仲Tea?


見到好多遊客六點幾才回來,唔通佢哋去咗鹽湖?睇返張行程紙,原來真係仲有一個行程,係去鹽湖Salar De Chiguna (Ghiguana Salt Flat),聽日去的係大鹽湖Uyuni Salt flat,係唔同地方o架!

真不忿,食咗我哋一個景點,不過太遲啦,唔通依家再去咩!因同Simon溝通唔倒,都無謂再提了,唯有聽日check緊d行程啦!

開飯前,大件事….

小高發現她的近視眼鏡不見了,想想,應該是今朝早遺留了在Hostal呀!
因今日整天帶隱形眼鏡,所以依家才發覺不見了!小高不知幾擔心,因為去遲d亞瑪遜怕污糟,不想戴Con,咁點算呀…..

19:30 開餐啦!又係薯仔菜湯!



今晚只係食雞同薯條,好似少咗D喎!



齊齊開餐啦!


小高將不見眼鏡的事話俾型法男知,叫佢哋再翻譯俾Simon聽,點知佢哋翻譯得一舊舊,Simon於是叫咗個隔離團個英文導遊來幫忙,佢話聽日會去我哋今朝的Hostal,如果找到,會拎去Uyuni的旅行社,再叫旅行社職員send眼鏡去La Paz!係咪好複雜同麻煩呢?係呀,不過都係想盡人士去搵返佢啦!雖然只有一線希望…..



晚上又係有供電限制,22:00要熄燈就寢,明天早起去看日出….


去Day 12

沒有留言:

張貼留言